
Over het project
In een wereld waar marketing vaak belangrijker lijkt dan inhoud, kiest Gutsy voor het tegenovergestelde. Geen loze beloftes of verborgen ingrediënten, wel openheid, kennis en eerlijke hondenvoeding. Om die visie kracht bij te zetten, hielp ik hen met het opzetten van een eigen podcast, waarin ze letterlijk en figuurlijk hun verhaal delen.
In een wereld waar marketing vaak belangrijker lijkt dan inhoud, kiest Gutsy voor het tegenovergestelde. Geen loze beloftes of verborgen ingrediënten, wel openheid, kennis en eerlijke hondenvoeding. Om die visie kracht bij te zetten, hielp ik hen met het opzetten van een eigen podcast, waarin ze letterlijk en figuurlijk hun verhaal delen.
Details
Voor Gutsy produceerde ik een podcast die volledig draait rond hun kernwaarde: transparantie. In de aflevering spreken de oprichters openhartig over hun visie op hondenvoeding, welke keuzes ze maken in de samenstelling van hun producten, en waarom eerlijkheid in deze branche zo cruciaal is. De podcast werd niet enkel opgenomen om te beluisteren, maar ook gefilmd. Zo kunnen korte fragmenten op sociale media gedeeld worden om nieuwsgierigheid te wekken en luisteraars te leiden naar de volledige aflevering. Dit format biedt Gutsy de kans om hun merk letterlijk een stem te geven, vertrouwen op te bouwen en nieuwe klanten te overtuigen door gewoon hun verhaal te vertellen.
Voor Gutsy produceerde ik een podcast die volledig draait rond hun kernwaarde: transparantie. In de aflevering spreken de oprichters openhartig over hun visie op hondenvoeding, welke keuzes ze maken in de samenstelling van hun producten, en waarom eerlijkheid in deze branche zo cruciaal is. De podcast werd niet enkel opgenomen om te beluisteren, maar ook gefilmd. Zo kunnen korte fragmenten op sociale media gedeeld worden om nieuwsgierigheid te wekken en luisteraars te leiden naar de volledige aflevering. Dit format biedt Gutsy de kans om hun merk letterlijk een stem te geven, vertrouwen op te bouwen en nieuwe klanten te overtuigen door gewoon hun verhaal te vertellen.

Met deze podcast toont Gutsy zich als een merk met een missie: niet alleen voeding verkopen, maar ook mensen informeren en verbinden. Een sterke contentvorm om je merk te versterken, je expertise te tonen en een community rond je visie te bouwen.
Met deze podcast toont Gutsy zich als een merk met een missie: niet alleen voeding verkopen, maar ook mensen informeren en verbinden. Een sterke contentvorm om je merk te versterken, je expertise te tonen en een community rond je visie te bouwen.

