
Over het project
Architime, een architectenbureau gespecialiseerd in medische omgevingen, schakelde mij in om een van hun nieuwste realisaties in beeld te brengen: een volledig vernieuwde huisartsenpraktijk in Zonhoven. Deze praktijk kreeg een totaalrenovatie, van ruwbouw tot interieur, met oog voor detail en functionaliteit. Aan mij de taak om die kwaliteit visueel te vertalen.
Architime, een architectenbureau gespecialiseerd in medische omgevingen, schakelde mij in om een van hun nieuwste realisaties in beeld te brengen: een volledig vernieuwde huisartsenpraktijk in Zonhoven. Deze praktijk kreeg een totaalrenovatie, van ruwbouw tot interieur, met oog voor detail en functionaliteit. Aan mij de taak om die kwaliteit visueel te vertalen.
De huisartsenpraktijk Ter Molen kreeg een volledige make-over, zowel vanbinnen als vanbuiten. Architime zorgde voor een doordachte indeling die aansluit bij de noden van artsen en patiënten. Met mijn camera legde ik dit vast via foto en video, inclusief dronebeelden voor een totaalbeeld van de locatie.
De huisartsenpraktijk Ter Molen kreeg een volledige make-over, zowel vanbinnen als vanbuiten. Architime zorgde voor een doordachte indeling die aansluit bij de noden van artsen en patiënten. Met mijn camera legde ik dit vast via foto en video, inclusief dronebeelden voor een totaalbeeld van de locatie.

In de video wandelen we door de verschillende ruimtes, tonen we sfeer en functionaliteit, en brengen we de verfijnde architecturale details subtiel in beeld. De fotografie focust op overzicht, sfeer én afwerking, zodat Architime dit project op verschillende kanalen professioneel kan presenteren. De beelden vormen een krachtig uithangbord voor hun expertise in medische bouwprojecten.
In de video wandelen we door de verschillende ruimtes, tonen we sfeer en functionaliteit, en brengen we de verfijnde architecturale details subtiel in beeld. De fotografie focust op overzicht, sfeer én afwerking, zodat Architime dit project op verschillende kanalen professioneel kan presenteren. De beelden vormen een krachtig uithangbord voor hun expertise in medische bouwprojecten.
Met deze visuele content heeft Architime een sterk middel in handen om nieuwe klanten te overtuigen en hun naam te versterken in de medische sector. De combinatie van foto’s, dronebeelden en een vlot gemonteerde walkthrough-video vormt een overtuigend visitekaartje voor hun toekomstig werk.
Met deze visuele content heeft Architime een sterk middel in handen om nieuwe klanten te overtuigen en hun naam te versterken in de medische sector. De combinatie van foto’s, dronebeelden en een vlot gemonteerde walkthrough-video vormt een overtuigend visitekaartje voor hun toekomstig werk.





