
Over het project
Nieuwe medewerkers vinden is niet eenvoudig, zeker in een sector waar je écht de handen uit de mouwen moet steken. Daarom schakelde Jacobs Cleaning mijn hulp in om hun bedrijfscultuur zichtbaar te maken: met beelden die tonen hoe het er echt aan toegaat.
Nieuwe medewerkers vinden is niet eenvoudig, zeker in een sector waar je écht de handen uit de mouwen moet steken. Daarom schakelde Jacobs Cleaning mijn hulp in om hun bedrijfscultuur zichtbaar te maken: met beelden die tonen hoe het er echt aan toegaat.
Details
Om te beginnen maakte ik een authentieke employer-brandingvideo die echt laat zien wat je mag verwachten. In plaats van een klassiek promopraatje, laten we de People Manager zelf aan het woord: waarom ze graag bij Jacobs Cleaning werken, hoe een typische dag eruitziet en wat nieuwe collega’s mogen verwachten. Met dynamische beelden op en rond de werkvloer brengen we het werk én de sfeer tastbaar in beeld: ideaal om in te zetten bij online vacatures of op jobbeurzen.
Om te beginnen maakte ik een authentieke employer-brandingvideo die echt laat zien wat je mag verwachten. In plaats van een klassiek promopraatje, laten we de People Manager zelf aan het woord: waarom ze graag bij Jacobs Cleaning werken, hoe een typische dag eruitziet en wat nieuwe collega’s mogen verwachten. Met dynamische beelden op en rond de werkvloer brengen we het werk én de sfeer tastbaar in beeld: ideaal om in te zetten bij online vacatures of op jobbeurzen.

Naast de video maakte ik een reeks foto’s van medewerkers in actie. Geen stijve portretten, maar echte momenten op de werkvloer: collega’s aan het werk, een lach tussendoor, teamwork in beeld. Deze beelden geven Jacobs Cleaning een grote visuele bibliotheek om hun communicatie rond employer branding te versterken.
Naast de video maakte ik een reeks foto’s van medewerkers in actie. Geen stijve portretten, maar echte momenten op de werkvloer: collega’s aan het werk, een lach tussendoor, teamwork in beeld. Deze beelden geven Jacobs Cleaning een grote visuele bibliotheek om hun communicatie rond employer branding te versterken.




























Met deze combinatie van video en fotografie heeft Jacobs Cleaning nu alles in handen om nieuwe medewerkers aan te trekken: met authentieke content die laat zien waar ze voor staan. Geen loze beloften, maar oprechte beelden van een hechte ploeg.
Met deze combinatie van video en fotografie heeft Jacobs Cleaning nu alles in handen om nieuwe medewerkers aan te trekken: met authentieke content die laat zien waar ze voor staan. Geen loze beloften, maar oprechte beelden van een hechte ploeg.